- Directe verzoeken (telefonisch/skype/sms/..) die door ons vlot en direct, zonder verdere werkzaamheden kunnen afgehandeld worden, worden niet aangerekend, wel geregistreerd
- Andere directe verzoeken (telefonisch/skype/sms/..) worden geregistreerd onder categorie A bij hoge prioriteit
- Indirecte verzoeken (via onze website/e-mail/brief/..) worden steeds onder de juiste categorie geregistreerd.
Indien u als klant niet de juiste categorie heeft vermeld, zal TryFirst het verzoek naar eigen inzicht categoriseren.
- Categorie A hoge prioriteit (Direct actie noodzakelijk)
- Categorie B Normale prioriteit (Actie binnen 4 werkdagen noodzakelijk)
- Categorie C Lage prioriteit (verzamelwerk, change requests in overleg uitgevoerd)
Ondersteuning voor klanten zonder contract: anderhalf maal het tarief.
Tarieven staan vermeld in onze algemene voorwaarden.
Plaats uw verzoeken zoveel mogelijk via het support formulier, we reageren zo snel mogelijk.
Mocht u direct na het invullen van het contactformulier geen bevestigings mail ontvangen dan is er iets mis gegaan neem dan direct contact op met de servicedesk.
De contactgegevens van de TryFirst servicedesk zijn:
Tijdens kantooruren van 9:00 tot 17:30 (Maandag - Vrijdag)
Telefoon: 038 - 333 5126
Buiten katooruren kunt u een mail sturen aan: servicedesk@tryfirst.nl